miercuri, 8 mai 2013

PREZENTARE DE CARTE


Craia, Sultana. Dicţionar de comunicare, mass-media şi ştiinţa informării. – Bucureşti:  Meronia, 2008. – 214 p. – ISBN 978-973-7839-41-1. – Bibliogr. : p. 211-214.
Ce inseamna bumper? Vedem aşa ceva zilnic la televizor. Şi b-roll vedem. Ce este iletrismul? La ce foloseşte o minută? Un logo ce poate fi? Cum decurge o conferinţă de presă? Şi cum se realizează un script? Societatea informaţiei şi comunicării, modelată de noi tehnologii, captivată de mass-media şi dependentă de comunicare generează an de an realităţi şi termeni noi. Acest dicţionar de comunicare, mass-media şi ştiinţa informării, pentru publicul general, într-o formulă concentrată, răspunde la întrebările de mai sus şi pune la îndemană explicaţii simple pentru circa o mie de termeni de televiziune, radio, presă, scris, documentare, informare, comunicare publica, comunicare artistică şi administrativă. Nu totul se găseste în Internet. Încă mai este nevoie de un asemenea instrument de informare, mai ales pentru aceia care vizeaza una dintre profesiile informării, intre care se numară si jurnalismul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu